Sunday 18 September 2011

Shah si Polis Misai...

dah setahun aku kenal dia..aku kawan ngan dia..dr hari pertama dia usha aku..aku wat tak layan jek sampai hari yg dia betul2 dapat aku..manusia yang sungguh2 dengan aku..walaupun dia mcm endah xendah je..tp dia lah yg selalu ade time aku sedih,susah,sakit...dia tak pernah mengalah untuk berperang mendapatkan aku...hurm..dia org pertama celebrate birthday aku masa 1st januari 2011..mase tu dia tgah duty...dia cabut keluar n amik aku kat tempat keje..dia bawak aku g makan..huh!series aku ni kejam..mase tu aku xhargai dia,aku tak nmpak pun ape yg dia buat utk aku..aku ego..hanya fikirkan ex aku je ! dia plak xjemu2 dengar segala mslah aku..xjemu2 tackle aku...dan demi nak tengok aku gembira,dia carikan ssorg yg mcm ex aku...tp aku tak suke n marah sgt...dia minta maaf atas ape yg berlaku...huh!
tiba2...perasaan sambil lewa aku kat shah, berubah! berubah saat dia di masukan ke hospital PUSRAWI...dia admited ward, tapi masih cool dan masih boleh bergurau dengan aku walaupun dengan keadaan dia yg teruk dan pakai oksigen..1hari dia xsms dan call aku..aku jadi tak keruan...bimbang..muncul lak perasaan yg tah ape tah...rupa2nya..perasaan sayang!cinta,rindu...aku pun meluahkan rase tu lepas dia keluar ward...hihihihi..maluuuu!yela..selama ni dia hegeh kat aku,aku xlayan..skrg aku plak yang hegeh kat dia..huhuhu...dan...di saat itu.....bermulanya hidup aku sbgai gf dia...nampak ?? dulu aku xske polis lelaki..xske llaki kurus, putih, ade misai...skg?hambik!hahaha..ape pun..aku sayangkan dia..
apa yg aku baru perasan lepas sekian lama aku kawan ngn dia...rupa2nya..rupa dia seiras wajah arwah ex bf aku...bkn stakat tu je..tapi...perwatakan dan cara pun sama...Ya Allah,kau dah kembalikan dia untuk aku semula? terima kasih Ya Allah...aku tak nak kehilangan dia buat kali keduanya...aku sayangkan dia....hanya dia....

 dia lelaki yang dah membahagiakan aku! dia yg buat aku rindu dia selalu..hanya dia....semoga jodoh kite berkekalan b...hingga ke anak cucu..mu....ah!!!

1 comment: