Wednesday 27 July 2011

terkilan!!!

sangat terkilan! terkilan tolong org..terkilan dpt kerja kat Super Star, terkilan mengenali dia..terkilan berhenti kerja kat Super Star... n terkilan balik kampung halaman...huh!
family semua tak menghargai aku,thu nak kritik aku...bile ssh dorg dlu, ngn aku n adik aku..tp skg???...aku diperlaku mcm ni...knp dorg xpnh fhm aku?aku terlalu merindui dia..walau dlm mse singkat...aku byk kngn dgn dia...hurm...tp semua tu...xmgkn belaku lg...mengenali dia terlalu indah buat aku...hanya tuhan yang tahu segalanya...
''seandainye abg thu cerita kedua belah pihak...abg mesti tahu spe btol..spe slh...wlupun abg mgnali ssorg tu lebih dr 12tahun..'' kdg2 org yg kite knl lme yg byk muslihat...erm..aku xnk mertikaikan bnd ni..apa yg jd ketentuan ilahi..aku hnya berserah n terima....smpai masa...semua akn terbukti...
mengenali kau..satu keindahan buat aku yg xpnh padam...
tak sabar nak holiday dgn my bff smpai syurga!kt dlm hutan..aku nk jerit sekuat hati aku...!!
aku xpnh membenci diri kau(sazahar), aku xpnh berdendam dgn kau..malah..aku berterima kasih sbb tuhan pertemukan kau dgn aku wlupun dlm se yg singkat...kau byk mengajar aku erti kehidupan,dewasa dan kematangan...all my love is only for NURSHAZ...

No comments:

Post a Comment